30 سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم آبادان اهدا شد


30 سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم آبادان اهدا شد

آبادان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: 30 سری جهیزیه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به نوعروسان مناطق محروم و کم‌برخوردار آبادان اهدا شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار شاپور احمدی سه‌شنبه در آیین اهدای این جهیزیه ها اظهار داشت: این جهیزیه‌ها شامل قالیچه، یخچال، پتو، اجاق گاز و بخاری است.
وی محبت، عفت ، عقل و معیشت زوج‌ها را کانون اول خانواده دانست و گفت: با توزیع این جهیزیه‌ها قصد داریم ساده زیستی را در کنار ازدواج آسان بین زوج‌های جوان ترویج کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در ادامه به تشریح عملکرد گروه های جهادی پرداخت و افزود:بسیجیان و گروه‌های جهادی آبادان با شرکت در رزمایش گروه‌های جهادی به ساکنان مناطق محروم و حاشیه شهر خدمت رسانی

می کنند.
سرهنگ پاسدار احمدی اظهار داشت: گروه‌های جهادی آبادان با حضور در مناطق روستایی علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی و خوراکی ، توزیع غذای گرم را نیز در دستور کار دارند.

اهدای جهیزیه به نوعروسان سنت حسنه ای است که به همت خیرین استان خوزستان در مناطق مختلف این استان رو به گسترش است.

توزیع پنج هزار سری جهیزیه با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده های کم بضاعت به همت سپاه ولیعصر(عج)، ستاد اجرایی فرمان امام و خیران خوزستان از ابتدای امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی